
Başkan Şanlıtürk’ün testi pozitif çıktı!
20 Kasım 2020 - 374 kez okunmuş
Ana Sayfa » yerel siyaset»Başkan Şanlıtürk’ün testi pozitif çıktı!
Milliyetçi Hareket Partisi Ordu İl Başkanı Naci ŞANLITÜRK yaptırdığı Covid 19 testinin pozitif çıktığını sosyal medyadan duyurdu.
Facebook Hesabınızla Yorum Yapabilirsiniz
YORUMLAR
İlgili Terimler :


HAMARAT’TAN ÇAĞRI “TMO İÇ PİYASAYA FINDIK SATMASIN”
Anahtar Parti Ünye Teşkilatında Kriz: Yönetimden Toplu İstifa
ORDU’DA AK PARTİ GERİLERKEN CHP YÜKSELİŞTE
ŞANLITÜRK’DEN HİLMİ GÜLER’E SERT SÖZLER
ANAHTAR PARTİ ÜNYE’DE 1. OLAĞAN KONGRESİ’Nİ GERÇEKLEŞTİRDİ

