
Kumru’da “Aile Teşvik Programı”: 8 Çocuğa İş, 10 Çocuğa Otomobil
08 Mayıs 2026 - 42 kez okunmuş
Ordu’nun Kumru ilçesinde Belediye Başkanı Yusuf Yalçuva tarafından hayata geçirilen “Aile Teşvik Programı” kamuoyunda dikkat çekmeye başladı.
Proje kapsamında 8 çocuklu ailelere 300 bin TL destek ve istihdam, 10 çocuklu ailelere ise sıfır otomobil vaat ediliyor.
İlk İstihdam Gerçekleşti
Programın ilk örneği Besim Ariyel oldu. Eşinin 8. çocuğa hamile olduğunu Belediye Başkanı’na müjdeleyen Ariyel, belediyede işe alındı. Göreve başlayan Ariyel, “Şimdiki hedefimiz 10 çocuk yapıp otomobili almak” sözleriyle projeye olan motivasyonunu dile getirdi.
Sosyal Politika Vurgusu
Başkan Yalçuva, projenin amacının aileleri teşvik ederek nüfus artışına destek olmak ve aynı zamanda ekonomik katkı sağlamak olduğunu belirtti. İlçede geniş yankı uyandıran uygulamanın önümüzdeki dönemde daha fazla aileyi kapsaması bekleniyor.
Facebook Hesabınızla Yorum Yapabilirsiniz
YORUMLAR
İlgili Terimler :


ENGİNYURT FINDIK FİYATI İÇİN SERT KONUŞTU
Çaybaşı Belediyesi’nden 50 bin TL’lik Tuhaf Kamyonet İhalesi
4 İLDEN SPORCULAR AYNI PARKURDA BULUŞTU
OR-Gİ Havalimanına Yoğunluğu Azaltacak İkinci Kat Geliyor
Şakir Gürel: Sahte Gazeteciliğe Karşı ‘Medya Meslek Birliği’

